Saturday, June 1, 2013

ကိုယ္တိုင္ေလ့လာအေထြေထြစာအုပ္မ်ားစုစည္းမႈ

  အေထြေထြ စာအုပ္မ်ား(ဟင္းခ်က္နည္း။စြယ္စံုက်မ္းႏွင္ အျခား ဗဟုသုတျဖစ္ဖြယ္စာအုပ္မ်ား)

လက္ေတြ႕သိပၸံနည္းက်လူကဲခတ္နည္း (ဦးစိန္ျမင့္)
ဥယ်ဥ္ျခံေျမစိုက္ပ်ိဳးနည္း ပေဒသာ


ဟင္းလက္ရာ(၁၀)မ်ိဳး (WutYe Food House)

ထိပ္ဆံုးသို႕အေတြး၁၀၀ (ဟိန္းေဇ)

ေရႊတြက္နည္း ႏွင္ ကိန္းေသတြက္နည္း ေရႊေစ်းႏွဳန္းမ်ား (၀င္းျမင့္)

ခ်စ္တပည့္..သို႕(ေကာင္းသန္႕)

ျမန္မာ့မင္းခမ္းေတာ္မ်ားႏွင့္အမ်ိဳးသားျပတိုက္တြင္ျပသထားေသာနန္းတြင္းသံုးေရႊထည္ပစၥည္းမ်ား

မိသားစုေန႕စဥ္သံုးဟင္းခ်က္နည္းအမ်ိဳးမ်ိဳး

ကိုရီးယားအစားအစာခ်က္နည္းမ်ား (နန္းအိခိုင္)  

ဆက္ရွိေသးသည္................................

လိုရင္းတိုရွင္း ကိုရီးယားစကားေျပာ (တင္ေမာ္ -ဓာတု)


ဖဲမ်က္လွည့္စာအုပ္(စေကၠာမစီစဥ္သည္)(လင့္ျပင္ျပီး)

အလြယ္ဆံုးမုန္႕လုပ္နည္းအမ်ိဳးမ်ိဳး

လူတိုင္းအတြက္သိမွတ္ဖြယ္ရာအျဖာျဖာ (လင္းလင္းထက္)
အမ်ိဳးသားအမ်ိဳးသမီးကာယဗလကိုယ္အလွကိရိယာလြတ္၆လေလ့က်င့္စဥ္(ထိပ္တင္ထြဋ္)


မ်က္လွည့္ျပနည္း(၁၀၀)စာအုပ္(စေကၠာမ)

ဖက္ရွင္ဒီဇိုင္းအသစ္အဆန္းမ်ားညွပ္နည္းခ်ဳပ္နည္း(စိန္စိန္ဦး)

ဖဲမ်က္လွည့္စာအုပ္(စေကၠာမစီစဥ္သည္)

အမ်ိဳးသမီး၀တ္စံုFashionDesignမ်ား

ေရႊပန္းထိမ္ဒီဇိုင္းစာအုပ္(ကိုဘိုဘို)

ဗဂ်ီေအာင္စိုး ႏွစ္၂၀ဆယ္ျပည့္အမွတ္တရ စာအုပ္(ပန္းခ်ီပညာစာအုပ္)
ဦးေက်ာ္ေဇယ်- အမွဳသည္မ်ားလက္စြဲ


ဥပေဒ(၁၀၀)ပုဒ္မ(၁၀၀၀)ေရွာင္ဖို ့သိဖို ့ေဆာင္ဖို႕

ျမန္မာသတင္းေထာက္မ်ားလက္ဆြဲစာေစာင္

-ေမတၱာရပ္၀န္း-ဟင္းခ်က္နည္းမ်ား
အဓိပတိ - ဟင္းခ်က္နည္းမ်ားႏွင့္ ဟင္းအတြဲ စာအုပ္
ေဒါက္တာျမင္ျမင့္ခင္- မိုက္ခ႐ိုေ၀့ႏွင့္ခ်က္နည္းမ်ား
ဟင္းခ်က္နည္းမ်ားစာအုပ္
အလွပံုရိုက္ခ်င္သူမ်ားအတြက္ ပို႕စ္ေပါင္းငါးရာ (ေရႊၿဗဴးတီးမဂၢဇင္း).pdf
ပတ္ဝန္းက်င္ထိန္းသိမ္းေရးဥပေဒ
ရာဇသတ္ၾကီးဥပေဒအဘိဓါန္
ဦးေက်ာ္ေဇယ် _ ျမန္မာနုိင္ငံ မူပုိင္ခြင္႔အက္ဥပေဒ
ဦးေက်ာ္ေဇယ် _ ဥပေဒေရးရာေ၀ါဟာရအဘိဓါန္
ဦးေက်ာ္ေဇယ် _ ဥပေဒသမား လက္စြဲစကား
ဦးေက်ာ္ေဇယ် _ အစုစပ္လုပ္ငန္းအက္ဥပေဒ
ေမျငိမ္း _ သတင္းသမားသတိထားစရာ ျမန္မာစာနွင္႔စကားသံမ်ား
ေမာင္ဘုိသစ္ _ ကဗ်ာေရးနည္း နိသ်ည္း
ျမသန္းတင့္- စာေရးျခင္း အတတ္ပညာ
ေအာင္သင္း _ ရႊင္ရႊင္ျပံဳးျပံဳးစာစီကံုး
၃၇ မင္းနွင့္ နတ္မ်ိဳးစံု (ဦးကံမင္း)
အဂၤလိပ္-ျမန္မာအဘိဓါန္
ျမန္မာရုပ္ရွင္အနုပညာရွင္မ်ား
စိတ္၀ိညာဥ္ဆိုင္ရာ ေလ့လာေတြ႔ရွိရခ်က္မ်ား (ဦးေအးေမာင္)
စာၾကည့္တိုက္ႏွင့္သုတပညာစာေစာင္(ရန္ကုန္တကၠသိုလ္)
လိမၼာယဥ္ေက်း တို႔ရင္ေသြး (ေဒါက္တာမင္းတင္မြန္)
ေနဧလိမ္နည္း (မဟာဂီတ ဦးျပံဳးခ်ိဳ)
နတ္ကနားပြဲ(ၾကယ္နီ)
ျမန္မာအမ်ိဳးသမီး (ေစာမံုညင္း)
မိသားစုလက္စြဲ (ပီမိုးနင္း)

36. မပ်က္ဆီးေအာင္ ဒါေတြေရွာင္ (ေဒါက္တာမတင္၀င္း)

179. ၃၇ မင္းနွင့္ နတ္မ်ိဳးစံု (ဦးကံမင္း)

ျမန္မာ႔ စြယ္စံုက်မ္း(အတြဲ-၁-အပိုင္း-က)
ျမန္မာ႔ စြယ္စံုက်မ္း(အတြဲ-၁-အပိုင္း-ခ)
ျမန္မာ႔ စြယ္စံုက်မ္း(အတြဲ-၂-အပိုင္း-က)
ျမန္မာ႔ စြယ္စံုက်မ္း(အတြဲ-၂-အပိုင္း-ခ)
ျမန္မာ႔ စြယ္စံုက်မ္း(အတြဲ-၃-အပိုင္း-က)
ျမန္မာ႔ စြယ္စံုက်မ္း(အတြဲ-၃-အပိုင္း-ခ)
ျမန္မာ႔ စြယ္စံုက်မ္း(အတြဲ-၄-အပိုင္း-က).pdf
ျမန္မာ႔ စြယ္စံုက်မ္း(အတြဲ-၄-အပိုင္း-ခ).pdf
ျမန္မာ႔ စြယ္စံုက်မ္း(အတြဲ-၅-အပိုင္း-က)
ျမန္မာ႔ စြယ္စံုက်မ္း(အတြဲ-၅-အပိုင္း-ခ)
ျမန္မာ႔ စြယ္စံုက်မ္း(အတြဲ-၅-အပိုင္း-ဂ)
ၿမန္မာ့စြယ္စံုက်မ္း(အတြဲ-၆)
ျမန္မာ႔ စြယ္စံုက်မ္း(အတြဲ-၇)
ျမန္မာ႔ စြယ္စံုက်မ္း(အတြဲ-၈-အပိုင္း-က)
ျမန္မာ႔ စြယ္စံုက်မ္း(အတြဲ-၈-အပိုင္း-ခ)

ျမန္မာ႔ စြယ္စံုက်မ္း(အတြဲ-၉ အပိုင္း-က)
ျမန္မာ႔ စြယ္စံုက်မ္း(အတြဲ-၉-အပိုင္း-ခ)


No comments:

Post a Comment

ေ၀ဖန္ေဆြးေႏြးႏိုင္ပါသည္။